vineri, 1 iulie 2011

Varza a la cluj

Ingrediente:
  • 1-2 verze mai mici
  • 1 pahar smantana
  • un piept de pui (sau pulpe dezosate)
  • 1 ceapa potrivita
  • condimente de pui
  • 2 rosii sau putin bulion
  • ceva afumatura (eu am avut coaste afumate)
  • sare, piper

Mod de preparare:

Tocam varza pe care o frecam bine cu sare, o lasam sa se inmoaie putin intre timp ceapa tocata solzisori o calim in putin ulei, cand sa inmuiat adaugam treptat varza, amestecam bine pana se scade si asa punem toata varza, punem putin piper. Separat se taie fasiute carnea de pui se condimenteaza dupa gust si se prajeste putin in ulei, am adaugat si putina carne afumata.

In vasul roman am pus un strat de varza calita, punem rosii taiate cubulete, am adaugat carnea prajita, punem jumatate din paharul cu smantana apoi restul de varza mai adaugam rosii , smantana si costitele afumate deasupra. Se da la cuptorul preincalzit pentru 1 ora la foc potrivit.

Se serveste calda alaturi de mamaliga.


6 comentarii:

Whatafy spunea...

Foarte gustos, insa cum stiu clujenii sa o prepare, nu cred ca stiu si altii, sau?

Vicky spunea...

Fii sigur de asta, fiecare zona a tari are modul sau de a prepara mancarea.

stefan spunea...

wow, ce bine arata, mi-ai facut pofta si o sa incerc si eu reteta asta :)

Daniela spunea...

Arata foarte special aceasta varza a la Cluj si din cauza asta m-am hotarat sa incerc si eu aceasta reteta pe care ne-ai impartasit-o si noua, iti multumesc pentru reteta, pofta buna!

Fotograf nunta Oana spunea...

ce bine arataaaaaaaaaaaaaaa

Vicky spunea...

Multumesc foarte mult.

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog