sâmbătă, 16 iulie 2011

Supa de rosii cu morcovi

O supa care trebuie facuta neaparat in zilele acestea calduroase, o savoare nemaipomenita si este absolut divina rece.
Ingrediente:
1 kg morcovi
2 kg rosii
100 ml ulei
400 g smantana
sare dupa gust
Mod de preparare:
Morcovi curatati si spalati se dau pe razatoarea mica si se calesc in putin ulei, intre timp se prepara sucul de rosii, cand sau calit morcovi adaugam si sucul de rosii punem sare dupa gust si lasam sa fiarba in jur de 40 min. Cand a mai scazut din zeama stingem focul si lasam sa se raceasca putin apoi luam din supa si turnam peste smantana pana ajunge la temperatura supei si turnam peste supa.

9 comentarii:

MihaelaT spunea...

Te asteapta un premiu dulce.

Vicky spunea...

Multumesc din suflet

Cutaru Laurentiu-Florin spunea...

Buna! Tocmai m-am uitat cu atentie pe blogg-ul tau, si iti spun sincer ca mi-a lasat o impresie placuta si interesanta. De aceea eu te invit pe facebook.com, pe pagina "Bucataria pentru toti", pentru a face schimb de experienta, pentru a ne incanta cu retetele tale, si de ce nu..pentru a discuta despre tot ce inseamna frumos si sanatos in materie de gastronomie.
Iti doresc o zi cat mai placuta si frumoasa.:)

Luminitanaty spunea...

mm cat de buna este

Eli spunea...

Ar trebui sa incerc. Suna delicioasa si f rapida.

Licitatii spunea...

excelenta reteta ! licitatii anunturi

Vicky spunea...

Multumesc fetele. chiar a fost super buna, am sa o mai repet si eu.

Masaj erotic Cluj Napoca spunea...

Si cateva crutoane si gata

Vicky spunea...

Perfect.

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog