duminică, 12 aprilie 2009

Prima mea leapsa

Am primit pentru prima oara o "leapsa" de la Bucatarasul Vesel caruia ii multumesc foarte mult, o dau si eu mai departe

"Ce-as fi daca as fi..."

O floare: un cercelus

Un anotimp: vara

O culoare: alb

Un animal: iepuras

Un obiect vestimentar: un maieut

O piesa de mobilier: un sifonier

O piesa muzicala: Andra
(Vointa de femeie)

Un vers:
"Cui are i se va mai da, iar cui nu are i se va lua pana si ce are"

Un peisaj: o cascada

Un obiect: aparat de fotografiat

Un instrument muzical: pianul

Un copac: par

Un oras: Silk City "Orasul de matase"


Persoana publica: Cristina Aguilera

O persoana apropiata: Sufletelul meu

O carte: Evadare imposibila (Lee Child)

Un fel de mancare: Shaorma

Un supererou: Superman

Un fenomen al naturii: curcubeu

O masina:
Nissan Qashqai

Un fruct: pepenele rosu si galben

O parte a corpului: ochii

Un film: Love Wrecked

Ofer aceasta leapsa urmatoarelor gospodine:



8 comentarii:

LauraAdamache spunea...

Draga mea Vicky iti multumesc din suflet ca te-ai gandit la mine si ca mi-ai dat leapsa asta simpatica pe care ma grabesc sa o pun pe blog alaturi de minunatele premii pe care mi le-ai oferit!! Te pup draga mea!!

Vicky spunea...

Cu mult drag Laura, le meriti din plin.

MONONOKE KITCHEN spunea...

Multumesc pentru leapsa foarte mult, ma apuc de ea cat de curand!

diamond spunea...

multumesc mult Vicky! si pentru mine e prima Leapsa... avem lucruri in comun :DD

Laura spunea...

Oh, si de leapsa asta haioasa am uitat...Vicky, esti o scumpaaaaa!!! :)
Pupici dulci...fug s-o "gandesc" :P

Vicky spunea...

Cu mare placere Laura.

iulia spunea...

Iau si leapsa... merci mult!! Pupppppp!!!

Vicky spunea...

Cu mare placere Iulia, ma bucur foarte mult ca ai venit sa o ridici.

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog