miercuri, 9 decembrie 2009

Supa de pui cu zdrente de ou

Ingrediente:
1-2 morcovi
2 cartofi
carne
1 ou
fidea
delikat, piper
patrunjel
Mod de preparare:
Cartofi si morcovi se taie bucatele si se pun in oala alaturi de bucatile de carne.
Se pune apa si se lasa sa fiarba la foc potrivit.
Cand au fiert se adauga fideaua.
Se pune delikat.
Si piper dupa gust.
Se bate oul bine de tot.
Si la sfarsit se pune in supa, se mai lasa cateva minute.
Se pune patrunjelul tocat marunt si se stinge focul.
Se serveste cu ardei iute.

Pofta buna!!!

4 comentarii:

Florena spunea...

Buna draga mea!
Te asteapta un premiu yummy pe blogul meu!
Numai bine si multa sanatate! Te pup!

Vicky spunea...

Multumesc Florena, am sa-l ridic cat de repede pot.

Anonim spunea...

buna ziua VICKY
ce bine arata supa de zdrente,am 60 ani si nu stiam cum se fac zdrentele,am sa fac si yo ca tin regim din cauza hepatitei si cred ca n-o sa-mi faca rau un ou

Vicky spunea...

Buna ziua, ma bucur ca gasiti retete care nu va fac rau, va doresc mmulta sanatate si un an nou plin de bucurii.

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog