miercuri, 14 mai 2008

A doua parte a florilor mele

Kohleria mea se pare ca are boboci, acum sper sa nu mai cada ca data trecuta, sper sa ma incante cu minunatiile de clopotei pe care ii ofera frumoasa mea floare.
Am o craciunita noua frumusica foc care sa prins cat de curan va voi arata si noile ei ramuri, in poza nu se vad ca sunt
Se pare ca, craciunita mea a vrut sa se prinda caci are ramurele noi.
Am mai capatat un nou cercelus care este alb-roz batut foarte frumos
Acum speram sa se prinda, eu ii tin pumni stransi si sper sa va arat fotografii cu el crscut mare.
Violeta mea alba care sa umplut de flori si are multi boboci.
Begonia mea rosie care nu stiu ce se intamla cu ea dar ii cam cad florile,sper sa-si revina.
Sunt inebunita dupa flori, data viitoare va voi arata si cele de la munca, plus mandarinul meu si lamaiul si ce mai am .

0 comentarii:

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog