luni, 23 martie 2009

Macrou la gratar cu sos de usturoi



Ingrediente:
2 bucati de macrou
oregan
busuioc
ulei
piper
Mod de preparare:
Bucatile de macrou se spala, se curata si se taie pe jumatate.

Se ung cu putin ulei pe ambele parti.

Apoi condimenteaza dupa bunul gust.

Se pun pe un platou, se invelesc in folie sau o punga si se lasa in frigider o ora sa se patrunda condimentele sau peste noapte.

Se pun pe gratarul incins, sa se rumeneasca frumos.

Se prajesc frumos pe ambele parti.

Se serveste cu mamaliga si sos de usturoi cu smantana.


Pofta buna!!!

14 comentarii:

Paradis spunea...

Arata foarte bine pestele...hmmm si unde mai pui ca are si usturoi.Deja am scos pestele de la conjelator ca mi-ai facut pofta.Te pup.

Vicky spunea...

Ma bucur foarte tare ca-ti place cum arata pestele a fost super si vorba ta a mers perfect cu usturoi, te pup si eu.

Benikos place spunea...

fantastic food!!!!congratulations!!!

Momo spunea...

si eu ador pestele,acum am pus si eu la dezghetat unul...e super macroul tau,vicky!

Anonim spunea...

Wow, Vicky, cat ma bucur ca te-am descoperit! (de fapt tu m-ai descoperit pe mine:)). Acum n-o sa mai raman in pana de idei in bucatarie. Retetele sunt explicate extraordinar de bine, iar preparatele arata delicios!

Vicky spunea...

Ma bucur nespus de mult Simina,incer sa explic cat mai detaliat sa fie pe intelesul oricui, multumesc pentru complimente, te mai astept pe la mine.

adriana spunea...

arata foarte bine!

Ana Thomas spunea...

Chiar maine voi gati peste, pentru ca aici, in America, incercam sa tinem sarbatorile religioase, iar maine este dezlegare la peste....
Mi-ai facut o pofta cu combinatia asta....multam fain!!!
Numai bine din insorita Californie!
Ahhhh, si LA MULTI ANI sotului, sa fiti iubiti, sanatosi si fericiti!

Vicky spunea...

Multumesc frumos tartoras, ce bine este la tine in California. Sa dea Dumnezeu la cat mai multi ani de casnicie(nu am decat 2 ani :))), multa sanatate si numai bine atat tie cat si familiei tale.

diamond spunea...

salivez de nu mai pot... :D n-am mai mancat de multa vreme peste, si ce ai facut tu aici ii bun tare de toot! :D

Anonim spunea...

e super tare pestele asa mersi de reteta si imagini .

Vicky spunea...

Cu mare placere, ajut si eu cu ideei si retete cum pot mai bine.

Anonim spunea...

macroul este alaturi de somon si de sardine , un peste foarte bogat in omega 3. este absolut nerecomandata ungerea acestuia cu ulei mai ales tinand cont de faptul ca urmeaza sa fie pregatit la gratar. pestele contine suficient ulei , atentie insa la temperatura acelei placi tip gratar pentru ca pestele sa nu se prajeasca repede si astfel sa iasa amarui.dupa ce il scoateti de pe plita(gratar)ungeti l cu o pasta de usturoi in care macinati un fir de cuisoare si o lingurita de oregan .

Vicky spunea...

Eu pana acum asa am facut mereu dar este bine de stiut, mersi de sfat o sa aplic data viitoare cand am sa fac.

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog