miercuri, 4 februarie 2009

Negresa cu nuci

Cantitati pentru tava de 30cm lungime si 24cm latime.
Ingrediente:
200g unt
200g cacao
350g zahar
150g faina
1 sticluta esenta de rom
4 oua
miez de nuca
un praf de sare
1 plic praf de copt
Mod de preparare:
Ingrendientele necesare.

Se topeste untul,

Adaugam si cacaoa peste untul topit,

Se pun si ouale pe rand si se amesteca pana se incorporeaza fiecare,

Se pune si zaharul,

Am turnat si sticluta cu esenta de rom,

Se adauga faina amestecata cu praful de copt,

Am pus si nucile si amestecam cat sa se omogenizeze,

Turnam compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt si se lasa 25-30 minute la foc potrivit,

Gata scoasa din cuptor,

Gata taiata si pusa pe platou,este foarte buna,merita incercata si are un gust foarte bun, este fina.

Inca o poza caci imi place foarte mult,

Si ultima poza.

22 comentarii:

cristina spunea...

tare bine arata prajiturica ta!
n-am mai papat de foarte mult timp negresa...cu siguranta am sa fac si eu cat de curand o prajiturica, ca si a ta.

Vicky spunea...

Iese asa pufoasa, ca o sa se manance imediat, iti doresc o zi buna

Stefania spunea...

ok arata bine dar toate ingredientele le adaugi atunci cand compozitia este pe foc?

Vicky spunea...

Da, se amesteca toate ingredientele cand sunt pe foc mic pentru a se putea topi, omogeniza bine.

Liliana Iasi spunea...

Dupa cum vad in poza prajiturelele arta foarte bine,acum sa vad cum vor arata si ale mele,merita sa incerc!:):)

Vicky spunea...

Asa este Liliana, merita incercate si crede-ma pe cuvant sunt foarte bune, te vei convinge singurica.

alina spunea...

chiar acum fac dar nu am pus 200g de cacao mi se pare orea mult.am pus doar o punguta de 50g,akum le am in cuptor sa vad ce iese si o sa va las un comentariu,oricum mersi pentru reteta.alina,daca cumva mai stii retete de prajituri si vrei sa mi le impartasesti si mie adresa mea este deny_luis2010@yahoo.com.inca o data mersi si numai bine

Vicky spunea...

Ma bucur foarte mult ca ai probat reteta mea de negresa, sper sa-ti fi iesit bine.

Vicky spunea...

Am foarte multe retete dar nu mai le postez deoarece mi se cere bani ca sa public cu poze si asa ca am lasat-o balta.

cosmina spunea...

salut, eu acum am bagat-o la cuptor dar atata era de bun aluatul ca era sa il mananc crud. este ffffff buna complimentele mele, esti meseriasa!!!!

Vicky spunea...

Multumesc din tot sufletul Cosmina si-mi9 cer scz ca am vazut asa tarziu mesajul tau, nu prea am mai avut timp sa intru, ma bucur foarte mult ca-ti place, multumesc de complimente.

makeupbymonica spunea...

Ai uitat sa spui cand se adauga praful de copt si sarea....
Eu am urmat pas cu pas si bineinteles ca nu le-am pus...:(

d33a spunea...

am adaugat si putina coaja de portocala si e o minunatie!!! aku e la cuptor si daca nu voi mai posta msg dupa ce o mananc este pentru ca voi fi ocupata sa o mananc pe toata!!

Anonim spunea...

Buna...!!, chear imi place reteta asta....:*am incercato si mi-a iesit ....salutari din Londra!!

Vicky spunea...

Va multumesc din sufle pt complimente si ma bucur enorm de mult ca va placut prajitura, imi cer scuze ca nu mai intru asa des dar sunt destul de ocupata dar ma voi revansa cat de curand.

Lumi spunea...

buna,
Este foarte buna prajitura....aluatul era atat de bun, ca ma inceput sa-l mananc crud...am facut si este intr-adevar foarte buna...

Vicky spunea...

Lumi, ma bucur nespus de mult ca ai incercat reteta mea si ca ti-a placut, multumesc.

Anonim spunea...

dar a-ti uitat sa puneti praful de copt,eu l-am pus la urma si nu a mai iesit nimic!knd se pune praful de copt?

Vicky spunea...

Intotdeauna praful de copt se pune amestecat cu faina si este scris in reteta iar praful de sare se poate pune oricand eu de fffff multe ori nici nu pun.

Anonim spunea...

200 grame cacao???? nu e prea mult? in pozele tale vad un pliculet obisnuit de 40-50 grame...

Anonim spunea...

sunt incepatoare in ceea ce priveste bucataria...am incercat sa fac aceasta prajiturica..acu e in cuptor..am facut tot ce scria...toate ingredientele cantarite...si totul parea sa mearga bine...insa atunci cand puneam deja nucile compozitia a devenit foarte groasa..nu se turna in tava..dar o intenteam cu lingura cu grija sa nu se faramitzeza...in poza am vazut ca e mai lichida..care poate fi greseala??...sau asa trebuia sa fie??

alina p spunea...

Buna, acum am scos pritura din cuptor si a iesit o minune. nu s-a facut nici greu, este super. multumim!

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog