luni, 9 februarie 2009

Chifle pentru hamburgher

Ingrediente:
500g faina
250ml lapte caldut
1 cub drojdie (25g drojdie)
2 lingurite zahar
2 lingurite sare
50ml ulei
1 ou
Mod de preparare:
Imi lipseste drojdia,care am uitat sa o pun la poza :)),

Toate ingrendientele se amesteca fara sa se tina cont de o anume ordine, se framanta un aluat potrivit

Am framantat un aluat potrivit, am acoperit castronul cu folie transparenta si l-am lasat la crescut pana isi dubleaza volumul,in jur de 30 minute.

Dupa ce si-a dublat volumul,se intinde aluatul (grosimea sa fie c-am de 1cm) pe masa pudrata cu faina si se taie cercuri cu paharul, cat de mari vrea fiecare,

Si pentru inceput am pus doar 3 chifle in tava sa vedem ce iese,

Dupa doar 5-7 minute sau umflat deja,se coc in cuptorul preincalzit 20-25 minute,

Sunt foarte pufoase,noua ne plac mai coapte, dar pute-ti sa le lasati mai albe,

Sectiune sa se vada gaurelele din chifla,

Sunt perfecte pentru hamgurgher,

Am facut mai multe dar nu am folosit decat 2, restul le-am pus in punga de plastic si le-am bagat in congelator,Dupa ce sunt scoase din cuptor, cat mai sunt fierbinti se ung cu galbenus de ou sau unt topit(eu nu le-am mai uns).

Si aici am pregatit doua chifle pentru hamburgher.

Peste chifle am pus cate o chiftea, o felie de cascaval, 2 feliute de castraveti murati,putina varza, un strop pe mustar si un strop de ketchup.

Am servit cu cartofi prajiti,

0 comentarii:

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog