marți, 22 iulie 2008

Mancarica de fasole cu carnati si slaninuta afumata

Ingrendiente:
fasole (pusa la inmuiat in apa peste noapte)
5-6 carnati
o bucatica slaninuta afumata
3 cepe mijloci
1 cutie rosii decojite sau bulion
delikat, piper, foi de dafin
1 legatura patrunjel

Dupa ce a stat la inmuiat peste noapte fasolea se spala bine,
Se pune apa in oala aproape plina si eu de obicei pun o lingura de inox sa fiarba mai repede,
Dupa ce a fiert fasolea si a scazut apa mai bine de jumatate din oala, o schimb,
Pun apa din nou si atunci adaug si slaninuta taiata cubulete, Carnati ii prajesc 2 minute in ulei incins, Adaug si ceapa , apoi pun canati, Mai lasam sa fiarba 10-20 de minute si apoiadaug si rosiile taiate cubulete,delikat si foi de dafin, Dupa ce a fiert bine, se pune si patrunjelul tocat marunt Si c-am asa arata la sfarsit, acum se pregateste sa fie mancata. Aici o portie pentru un vecin care este inebunit dupa fasole, se serveste cu castraveti murati numai ca eu nu am mai apucat sa-i trag in poza :))

2 comentarii:

degea spunea...

Yummmmm, vreau si eu mai ales cu afumatura, cred ca a fost super.

Vicky spunea...

Si servita cu manaliga, a fost foarte buna.

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog