vineri, 7 august 2009

Prajitura cu prune

Tava mea este de 20x30 cm.
Ingrediente:

250 g margarina
250 g faina
250 g zahar
4 oua la temperatura camerei
1 plic zahar vanilinat
jumatate sticluta esenta de rom
1 praf de sare
10 prune (sau orice alte fructe)
Mod de preparare:

Untul se topeste, se amesteca mereu cu o lingura de lemn.
Se pune intr-un castron.
Se adauga zaharul peste.
Zaharul vanilinat.
Si se amesteca bine cu mixerul sau cu o lingura de lemn.
Se pun ouale si se amesteca foarte bine.
Apoi se pune esenta de rom.
Si la sfarsit se pune faina treptat si se omogenizeza bine.
Trebuie sa rezulte o compozitie mai grosuta care se intinde cu lingura in tava.
Se pune in tava mica si se intinde cat se poate cu lingura.
Deasupra se pun fructele dorite.
Se da la cuptorul preincalzit dinainte pentru aproximativ 30 minute.
Cand sa rumenit frumos deasupra prajitura este gata.
Este foarte pufoasa si un gust divin, se taie dupa preferinta.
Va doresc pofta buna!!!
O prajitura simpla si foarte gustoasa.

14 comentarii:

Anonim spunea...

Mai intai de toate vreau sa te felicit pentru frumosul blog, ai tot felul de bunatati care mai de care mai apetisante, prajitura cu prune este exceptionala, felicitari esti o super bucatareasa. Stefan

Vicky spunea...

Multumesc foarte mult Stefan de aprecieri.

Vicky spunea...

Ma bucur foarte mult ca-ti place blogul meu, te voi adauga cu mare drag in lista mea de gospodine.

DAVELLA CULINAR spunea...

Foarte fina si apetisanta prajiturica ta cu prune. Merci draga mea Vicky pentru premii si succes la bucatareala!

KennyT spunea...

Vicky, mulţumesc mult!

iulia spunea...

Foarte bine arata prajiturica, Vicky, mi-ai facut o poftaaa!! Te pup si o saptamana frumoasa iti doresc!! :)

Vicky spunea...

Ma bucur foarte mult ca va place prajiturica mea, cu placere pentru premii le meritati.

AnaMaria spunea...

Praf de copt nu se pune (amoniac sau biacrbonat)?

Vicky spunea...

Nu se pune nici praf de copt si nici amoniac, pupici si astept sa-mi spui cum ti-a iesit reteta.

Luminitanaty spunea...

Foarte buna prajiturica...am facut-o ieri,,,am postat rezultatul pe blogul meu,,,sper sa nu te superi ca am preluat reteta

Vicky spunea...

Ma bucur foarte mult ca ai incercat-o, foarte bine ca ai postat-o pe blogul tau.

TANIA spunea...

foarte buna intr-adevar 1 am incercat-o si eu astazi, am mai majorat putin cantitatiele, ca de.familie mare si a iesit excelent! BRAVO!

Vicky spunea...

Ma bucur enorm ca ti-a placut prajitura, mii de pupici.

voinescu spunea...

este foarte buna numai ca este prea multa esenta de rom si in plus trebuie zahar simplu nu vanilat

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog