luni, 11 mai 2009

Tort de ciocolata si vanilie, nava de croaziera

Ingrediente:
cozonac
crema pentru prajituri
frisca
apa+zahar (pentru insiropat blatul)
lapte
ciocolata
Mod de preparare:
Am facut crema conform indicatiilor de pe plic. Adica la 100g praf de crema patisera am adaugat 250-300ml lapte.
Fiecare crema am amestecato cu jumatate din frisca batuta.
Pe un platou am pus o felie de cozonac pe care am insiropat-o cu un amestec de apa, zahar si esenta de rom.
Am pus primul strat de ciocolata.
Apoi un strat de vanilie.
Apoi iar un start de ciocolata si capacul.
Am imbracat totul in ciocolata.
Am ras putina ciocolata deasupra si am adaugat si putin praf de nuca de cocos.
Este un tort foarte bun, nu a fost foarte dulce, exact ca sa poti manca, pe gustul nostru.
Va doresc pofta buna!!!

2 comentarii:

diamond spunea...

ce idee! suuuper! n-am facut nimik cu cozonac pana acum!:D

Vicky spunea...

Daca faci ai sa vezi ce gust fin si foarte bun va avea tortul, cozonacul este el dulce deci cu crema va fi absolut demential.

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog