vineri, 21 noiembrie 2008

Limba de pisica

Ingrendiente:
- 3 oua
- 200g zahar
- 200g margarina
- faina cat sa iasa o coca mai moale
Mod de preparare:
Amestecam margarina cu zaharul.

Am adaugat si albusurile batute spuma, si amestecam bine, sa se omogenizeze totul.

Iese o compozitie mai moale.

Cu toate ca am facut niste betigase mici,se pune compozitie intr-o punga care se taie la un pic la un colt si se fac bastonase, nu mi-au ramas ele la o forma mai draguta, dar asta este le fac pentru prima oara, data viitoare voi face compozitia un pic mai groasa si cred ca nu voi mai avea probleme.

Cand sau aurit pe margini inseamna ca sau copt, si se scot din cuptor imediat caci altfel riscam sa le ardem.

Astea sunt limbile mele de pisica, nu mi-au iesit ele in forma dorita dar au un gust super bun.

0 comentarii:

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog