miercuri, 4 februarie 2009

Pizza cu ceapa

Ingrediente aluat:
faina (eu pun ochiometric, c-am 250-300g)
1 lingura zahar
un praf de sare
un cubulet drojdie
o cescuta apa
jumatate cescuta ulei
Ingrendiente umplutura:
3 carnati
1 ceapa
1 rotita cascaval
o bucatica carne de porc
100g masline
ketchup
2 oua
Mod de preparare:
Poza cu ingrendientele, lipseste bucatica de carne de porc,

Am taiat feliute carnati, ceapa si maslinele si am dat pe razatoatre cascavalul,

Drojdia se farama in palme si se pune o cescuta cu apa si se topeste la foc, nu se lasa sa fiarba se lasa putin cat se infierbanta apa si se topeste drojdia,

Amestecul de drojdie se pune peste faina si se amesteca putin,

Adaugam si o lingurita cu zahar,

Se face o mai care se lasa 5 min si apoi se pune restul faini (de multe ori nu las deloc sa cresca ca ma grabesc si o fac imediat),

Se pune si putin ulei si se framanta un aluat potrivit,apoi se bate de cateva ori me masa (se ia aluatul in mana si se arunca cu el de masa de cateva ori)

Aluatul gata facut, acum il intindem si-l punem in tava,

Aici o parte din ingrendiente care le-am amestecat cu oua, mai lipsea carnita de porc care era in tigaie la prajit, am adaugat-o si pe ea mai tarzior,

Bucatica de carne de porc care am taiat-o cubulete si am prajit-o putin.

Am pus blatul in tava tapetata cu hartie de copt, am uns-o cu ketchup, si am pus putin oregano peste.

Am pus toate ingrendientele care le-am amestecat cu cele 2 oua,

Am presarat si condimente pentru pizza,

Am pus si cascaval ras si acum o dam la cuptorul preincalzit dinainte, se lasa 10-15 minute la foc potrivit iar cand este aproape gata se da focul mai tare, (pentru 2-3 minute)

Gata scoasa din cuptor,

Aici am pus-o pe fund de lemn, si este gata de taiat.

Si aici o poza sa va arat cat de frumos sa rumenit.

Am taiat-o feliute si este gata de servit.

C-am asta este pizza mea,cu ceapa este mult mai buna decat fara(asta este parerea mea, a sotului meu si a prietenilor care au mancat la mine), gusturile nu se discuta.

Este foarte buna.

2 comentarii:

Anonim spunea...

mmmmmm......

Vicky spunea...

Si daca ai sti cat de buna este.

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog