joi, 5 februarie 2009

Prajitura cu gem

Ingrediente:
1 pachet margarina
200g zahar
2 plicuri zahar vanilat
1 plic praf de copt
2 oua
gem dupa preferinta
faina (eu am folosit 400g)
Mod de preparare:
Faina cantarita de mine se foloseste inclusiv la coca ramasa care se rade deasupra,
Ingrendientele necesare;

Margarina o amestecam cu zaharul si zaharul vanilat,

Adaugam fiecare ou pe rand si omogenizam bine,

Punem si faina cu praful de copt,

Omogenizam bine pana devine o coca care se poate intinde cu mana,

Am pastrat putin din coca si am mai adaugat faina sa o fac mai tare ca sa o pot dat pe razatoare, nu se face foarte tare,

Se intinde coca in tava cu mana,

Punem si gem, intindem uniform pe toata suprafata,

Am ras coca ramasa deasupra si acum o dam la cuptor pentru 30-35 minute la foc potrivit,trebuie sa se rumeneasca desupra si sa nu fie moale, misca-ti putin tava si daca nu se clatina inseamna ca este gata,

Lungimea este de 30cm,

Latimea tavi mele este de 24cm,

Gata scoasa din cuptor, se lasa sa se raceasca, nu se taie cat timp este fierbinte altfel riscam sa se rupa,trebuie lasata in tava sa se raceasca si apoi se taie,

Am taiat-o patratele,

Si c-am asta este prajitura mea cu gem,

Este foarte pufoasa si buna, se poate folosi orice gem doriti.

0 comentarii:

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog