sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Tort diplomat


Ingrediente:
1 blat de tort
6 oua
6 linguri zahar
2 pliculete zahar vanilat
300ml lapte
4 pliculete gelatina
500 ml frisca
fructe dupa plac (portocale si kiwi, am avut eu)
Mod de preparare:
Galbenusurile se freaca cu zaharul.
Zaharul vanilat.
Se adauga laptele putin cate putin si se pune la fiert pe bin-marie amestecand continuu pana incepe sa se ingroase putin.
Gelatina se dizolva in 150 ml apa rece.
Se pune peste crema fierbinte.
Cand incepe sa se intareasca se pune peste frisca batuta si se amesteca bine.Se pun si albusurile batute bine.Apoi se pun si fructele taiate cubulete si se omogenizeaza bine.
Se pune o felie de blat de tort intr-un inel de tort, se insiropeaza putin cu suc din compot.
Se pune crema.
Se niveleaza cat mai egal.
Apoi se pune si capacul blatului care se insiropeaza si el putin.
Se da la frigider pentru 4-5 ore sa se intareasca compozitia tortului.
Se indeparteaza inelul de tort si se imbraca tot cu frisca .
Apoi se pun fructe dupa inspiratia fiecaruia.
Si cand am fost la cateva magazine sa caut gelatina sa pun deasupra peste fructe nu am gasit decat rosie asa ca am pus rosie .
O minunatie de tort.

5 comentarii:

gaby_d spunea...

arata minunat cu fructele aranjate asa!este reteta pe care o fac si eu,doar cantitatile sunt mai mici.
ce face burtica?
sanatate si pupici!

Vicky spunea...

Multumesc foarte mult gaby, reteta am gasit-o mai de mult pe net, este primul meu tort diplomat. Burtica creste avem 7 luni si 2 saptamani, se aproprie cu pasi repezi spre nastere.

Fernando spunea...

Hola Vicky,
Un placer volver a saludarte.
Esto parece un roscon de reyes que decimos aqui en España.
Tiene un pinta buenisima.
Besos.
Fer.

Vicky spunea...

Hola Fernando, me alegra mucho que siempre me visita.

Anonim spunea...

Imi place arata super bine si cred ca e tare gustos.O sa incerc si eu reteta.

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog