joi, 8 ianuarie 2009

Turtitele spiridusilor


Reteta o am din revista RETETE Libertatea pt. femei nr.4 Noiembrie 2008
Le-am facut pentru cumnatica mea Adina, pentru revelion.
Ingrediente pentru aluat:
250g alune de padure
250g unt
250g zahar pudra
un pliculet zahar vanilat
5 oua
coaja de lamaie rasa
200g faina
o jumatate plic praf de copt
o lingura cacao
praf de scortisoara
Pentru glazura de lamaie:
50g zahar pudra
zeama de la o jumatate de lamaie (eu am pus de la una intreaga)
Pentru glazura de ciocolata:
50g ciocolata de menaj
20g unt
Mod de preparare:
Intr-un bol amestecam untul cu zaharul pudra si cel vanilat si cu cele doua oua intregi,

Adaugam treptat si cele trei galbenusuri, si coaja de lamaie rasa,

Se pune si faina cu praful de copt,

Se adauga si cacaua, scortisoara si alunele taiate bucatele mici,

Se adauga si cele trei albusuri batute spuma si se amesteca bine,

Am terminat si crema,care zic eu arata foarte bine

Turnam compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt si o dam la cuptor pentru 35-40 minute la foc potrivit apoi lasam blatul sa se raceasca putin,

Glazura de lamaie se prepara din zaharul pudra cu zeama de lamaie amestecate intr-o craticioara, la foc potrivit. Blatul gata copt se taie patratele si deasupra se orneaza cu glazura de lamaie,

Deasupra trebuia sa le ornez cu ciocolata neagra, dar merge si asa cand te grabesti sa faci mai multe.

Mie nu mi-a mai ramas ciocolata (deoarece le-am facut in acelasi timp cu tortul cu aroma cubaneza) sa le ornez deasupra frumos, dar au fost bune si asa.

0 comentarii:

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog