joi, 8 ianuarie 2009

Ciorba de perisoare


Ingrediente:
1,5L bors
3 morcovi
3 cartofi
1 ceapa
carne tocata
1 legatura patrunjel
Mod de preparare:
Poza cu toate ingredientele,

Am amestecat carnea tocata cu 2 feli de paine inmuiata in apa,1 ou, 1 legatura patrunjel, 1 cana orez, piper, delikat si pregatim perisoarele din acest amestec,

Cartofi i-am taiat bucatele, ceapa am tocat-o marunt si morcovii i-am dat pe razatoarea mare,

Punem zarzavatul la calit in 2-3 linguri de ulei,

Punem si o cana cu apa si putin delikat si cartofi si lasam sa fiarba,

In timp ce zarzavatul meu fierbe, eu am facut perisoarele,

Cand zarzavatu sa calit si a dat intr-un clocot se pun perisoarele,una cate una,

Au fiert perisoarele mele

Punem si borsul,

Mai lasam sa fiarba putin,

Am adaugat si patrunjelul si am terminat ciorbica,

Am servit cu ardei iuti murati.

Pofta buna!

0 comentarii:

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog