joi, 8 ianuarie 2009

Musaca de cartofi cu carne


Ingrediente:
1kg carne tocata de porc
8 cartofi
2 cepe
2 morcovi
1 legatura patrunjel
delikat
piper
Mod de preparare:

Am amestecat carnea cu ceapa si patrunjelul tocate marunt, morcovul dat pe razatoare, am pus si putin delikat si piper,

Am amestecat bine carnea cu restul ingrendientelor,

Punem intr-o craticioara 2-3 linguri de ulei si apoi punem un strat de cartofi,

Am pus si carnea peste cartofi, am nivelat frumos,

Am pus si cartofi deasupra si dam la cuptorul preincalzit pentru 30 minute, la foc potrivit,

Cand este aproape gata pun deasupra 2 oua batute deasupra pentru a forma o crusta,

Sa rumenit frumos si are un gust super bun,

Si o portie mai de aproape,

Am servit musacaua cu niste prieteni buni, Vali si Gaby, unde am si preparat-o,

Pofta buna!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Arata foarte bine musacaua ta, chiar nu mai stiam ce sa fac de mancare asa ca in weekend voi face si eu, mersi de reteta, apropo ai un blog foarte frumos, la cat mai multe retete.

Vicky spunea...

Se face foarte simplu si repede, iti doresc spor la treaba.

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog