duminică, 18 ianuarie 2009

Paste cu carne de porc

Ingrediente:
250g paste de care vrem
250-300g carne de porc
1 capatana usturoi
2 cepe
2 linguri bulion
sare, piper,
1 legatura patrunjel
Mod de preparare:
Ceapa tocata marunt si usturoiul tocat le-am pus 5 minute la calit in 2 linguri de ulei,

Dupa care am adaugat si bucatile de carne si am mai calit putin si carnea,

Cand sa calit ceapa, usturoiul si bucatile de carne, punem apa cat sa acopere carnea si lasam sa fiarba carnea bine,(eu am pus o cana si cand a scazut am mai pus inca una),

Cand a fiert carnea, punem sare si piper dupa gust si 2 linguri de bulion si mai lasam putin sa fiarba, intre timp scurgem spaghetele care le-am fiert separat in apa cu sare,

Am pus si pastele peste sosul cu carne, mai lasam 5-10 minute,

Am amdaugat si patrunjelul tocat si am terminat pastele cu carnita,

Imediat cum am terminat sotul meu mi-a cerut o portie,au un gust putin mai picant,

Au fost foarte bune,

Pofta buna!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Delicioase ... ti-am furat reteta si cred ca o sa trec si la urmatoarele ;)). Felicitari pentru site si pt. munca depusa. O reteta explicata mai bine nu am gasit nicaieri ... superb. Inca odata felicitari!!!

Vicky spunea...

Multumesc pentru aprecieri, ma bucur foarte mult ca-ti plac retetele mele si sper sa faci cat mai multe preparate delicioase.

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog