joi, 22 ianuarie 2009

Musaca de cartofi cu carne, porumb si cascaval


Ingrediente:
1kg carne tocata de porc
8 cartofi
2 cepe
2 morcovi
100-150g cascaval ras
1 cescuta boabe porumd fiert
1 legatura patrunjel
delikat
piper, chili, oregano
Mod de preparare:
Am facut poza cam tarziu asa ca nu am apucat sa fac cu toate ingrendientele, dar merge si asa.

Intr-o craticioara am pus putin ulei si am acoperit fundul cratitei cu felii de cartofi.

Carnea am amestecat-o cu ceapa si patrunjelul tocate marunt, morcovul dat de razatoare,cascaval ras, delikat, piper, chili si putin oregano

Punem si carnea si o intindem cat sa acopere in intregime cartofi.

Peste carne am pus cateva boabe de porumb fierte (se gasesc in conserve de porumb dulce fiert)si cascaval ras.

Am acoperit cu cartofi toata carnea, cat se poate de bine.

Am pus si cea de-a doua parte de carne, pe care am amestecat-o cu porumb si cascaval ras.

Am pus si ultima parte de cartofi si acum o dam la cuptor pentru 35-40 minute, la foc potrivit.

Cand cartofi sunt aproape facut pun cele doua oua batute peste musaca, ouale formeaza crusta. Cand sa rumenit frumos inseamna ca este gata (eu de obicei o mai las 5-8 min, sa fie mai crocanta).

Si o poza cu sectiunea in cratita,

O portie de musaca care nu a vrut sub nici o forma sa stea dreapta asa ca am trantit-o intr-o parte.

Este foarte buna atat calda cat si rece.

0 comentarii:

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog