marți, 11 noiembrie 2008

Papucei la tava

Ingrendiente:
1 pachet de margarina
250g zahar
2 galbenusuri
o lingura untura
1 pliculet zahar vanilat
faina cat cuprinde
Mod de preparare:
Se amesteca margarina cu zaharul, Se pune si lingura cu untura. Se pun si galbenusuriel si se amesteca bine. Se pune faina cat cuprinde., astfel incat comopzitia sa se dezlipeasca de pe pereti vasului in care framantam,

Asa trebuie sa arate coca gata facuta,nu este nici prea tare, nici prea moale, trebuie sa avem mainile mereu de faina cand rupem din coca.

Se ia putin din coca si se fac mici bastonase care se preseaza cu furculita
Dupa ce i-am modelat pe toti ii bagam la cuptorul preincalzit dinainte pentru 10 minute la foc potrivit, trebuie sa avem grija ca se coc foarte repede. Mi-au iesit fix 100 de papucei.

Aici sunt gata copti, si sunt pregatiti pentru ai umple cu gem,eu am umplut cu gem de gutui, se pot umple si cu ciocolata.

Asa sunt toti papucei mei umpluti. Mi-au iesit 50 de papucei (fiind lipiti cate doi),


Si mai pun inca una, sa-i vedeti mai de aproape.

Sunt foarte fragezi si foarte gustosi, merg foarte bine si la un ceai, o cafea ceva. incerca-ti si sigur nu ve-ti regreta.

0 comentarii:

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog