miercuri, 26 noiembrie 2008

Shaorma de pui

Ingrendiente:
2 lipii
1 catel usturoi
200g smantana
un piept de pui
4-5 cartofi
ketchup
2 castraveti murati
o salata de varza cu ceapa
ardei iute murat (dupa preferinta)
Mod de preparare:
Pentru inceput se pun cativa cartofi la prajit caci ei se fac cel mai greu.

Carnea de pui taiata feliute se prajeste si ea.

Usturoiul se piseaza si se amesteca bine cu putin ulei si sare si apoi se amesteca cu smantana.

In poza am un castronel de varza cu ceapa, ardei iute murat, usturoi amestecat smantana si castraveti bulgaresti taiati fasi.

Aici poza cu ingrendientele inainte de a le amesteca intre ele.

Lipiile se ung cu usturoi si ketchup.

Mai pun o poza sa se vada mai de aproape.

Se pun cartofi prajiti si cateva fasiute de castraveti murati.

Se pune si carnea, varza si usturoiu cu smantana, piper si chili,sotul meu si-a pus si ardei iute murat.

Am pus si ketchup si se ruleaza, cat de bine se poate, lipiile mele sau cam rupt putin dar nu asta este problema ca tot se mananca.

Si cam astea sunt cele doua shaorma ale mele, sunt foarte bune.

Pofta buna!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Chiar imi place foarte mult shaorma si mai ales facuta acasa, sa sti tu tot ce in pus in ea.

vicky spunea...

A fost foarte buna, eu fac mai mereu dar nu am facut poze pana acum si am spus de ce nu as face si poze.

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog