miercuri, 19 noiembrie 2008

Rulouri cu pizza

Coca:
1 cana lapte caldut
1 lingurita zahar
1 cubulet drojdie proaspata
un praf de sare
faina cat cuprinde
Umplutura:
o bucatica pui
2-3 castraveti murati
o bucatica cascaval ras
o bucatica slaninuta afumata
o bucatica salam
10-15 masline
1 ou
piper, usturoi granulat, rozmarin
Mod de preparare:
Coca:

Amestecam laptele cu drojdia se face o maia care o lasam 10 minute la crescut.

Peste lapte si drojdie, adaugam faina, zaharul, si un praf de sare si se face o coca potrivita.

Lasam coca la crescu c-am 30-60 minute(eu nu am lasat decat 20 min)

A crescut utin coca si ne apucam de treaba caci nu am timp prea mult.

cat mi-am lasat coca la crescut ne apucam de umplutura.
Umplutura:
Am tocat, o bucatica piept de pui care am prajit-o, o bucatica salam, cateva masline,putina slaninuta, castraveti murati,si am ras bucatica de cascaval.
Am amestecat toate ingrendientele cu oul, putin rzmarin, piper, usturoi granulat. Si fiindca nu mi sa parut destul de picant am mai adaugat putin chili.

Fiecare patratele se ung cu sos de rosii, si apoi se pune din umplutura cate o lingura.

Se indoiesc marginile in ambele parti, cum se vede si in poza.

Se pune si partea cealalta de coca peste.

Si sunt gata rulate.

Fiecare rulou se unge cu ou batut.

Aici sunt aproape gata, le mai lasam 5 minute.

Si acum cate o sectiune din rulouri.

Pofta buna!

2 comentarii:

Adyna spunea...

arata super bine rulourile,par delicioase,deja mi s-a facut pofta

Vicky spunea...

Ma bucur foarte mult ca-ti plac.

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog