miercuri, 24 iunie 2009

Primul porumb fiert pe anul asta

Aseara am fost prin piata sa cumpar cate ceva, sotul avea pofta de o salata si am vazut porumb pentru fiert, m-am mirat deoarece stiu ca este devreme dar totusi am zis porumbul este preferatul meu asa ca am cumparat 2 bucati, (2 lei bucata), doar pentru mine(sotul nu se da in vat dupa porumb), de pofta.
Ajung acasa fac salata sotului si pun poumbul la fiert, abea asteptam sa fiarba, mirosul ma zapacise, dar surpriza cand am inceput sa mananc era ffffff dulce ceea ce nu mi-a placut deloc.
Am fost foarte suparata ca nu era porumbul care-l stiam eu, porumb dulce exact ca cel din conserve, mi-a pierit cheful de porumb nu-mi mai iau.

L-am rupt si eu cum sa putut.
Si deasupra am pus frunzele ca sa fiarba mai rpede.
Aici mirosul de porumb ma zapacise, mirosea asa de frumos.

2 comentarii:

Sorin spunea...

arata bine...mi-ai facut pofta

Vicky spunea...

Asa am spus si eu cand i-am vazut pe taraba in piata.

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog