luni, 1 iunie 2009

Gradina mea din balcon

Aceste superb buchet de flori l-am primit de la Bucatarasul Vesel, multumesc.

C-am asa arata balconul meu pe timp de vara. Am pus ardei iuti, pozele sunt facute acum 2 sapt, am sa pun poze si mai noi.
Aici este patrunjel.
In jardiniera sunt ardei iuti, in paharelele mici tot ardei, iar cele doua ghivece care sunt mai in fata este patrunjel.

Aici tot ardei care a crescut mai repede.
Tot ardei iute.

Si aici o poza cu mai multe, langa geam sunt ardei iute.

Multe dintre plantele mele nu stiu cum se numesc, asa ca doar le postez :))


In ghiveciul mare am lamai.
Violetele mele care abea astept sa-mi infloreasca.

Cactusi mei.




Aici cica este un mandarin, probabil cu fructe mici care nu se mananca :)), as vrea eu un mandarin adevarat.

Iar sus pe dulap am un aloe vera care a fost al tatalui meu si sper sa se faca mare si frumos sa-l am o viata intreaga.



Deja imi incep violetele sa ma incante cu floricele.


Limba soacrei, cercelusi si altele ....
Planta asta imi place foarte mult, are niste frunze groase si fine.
Cercelusul meu care ma incanta in fiecare an cu superbe flori.
Limba soacrei.
Si una din plantele mel din dormitor care imi da frunzulite noi.

Am sa postez si restul de plante care nu le dau afara deloc ca nu le place, cat de curand cu restul.

7 comentarii:

Anne spunea...

Este suuperb !

Anne spunea...

Apropo..am si o pasiune pentru florile de balcon (dar in special cele care fac flori, nu alea de artizanat cu aspect al frunzei interesant)..daca vrei, iti mai pot da din ale mele pentru a-ti imbunatati "colectia" :)

Vicky spunea...

Si eu sunt mare fana, imi plac la fel ca si tine mai mult cele care fac flori, sotului meu ii plac platele, sunt frumoase toate, da vreau :))

Lavinia spunea...

Ce frumos! Te admir pentru faptul ca reusesti sa ai grija de atat de multe plantuțe!

Vicky spunea...

Multumesc mult Lavinia, le iubesc si ele ma incanta mereu cu frunzulite sau floricele, sunt frumoase dar trebuie sa ai si putin spatiu, eu am o poarte din balcon si mai am cateva in dormitor care nu supoerta sa le dau afara, le iubesc.

Unknown spunea...

Cand o sa vin in vizita la tine, stiu cu siguranta ce iti iau cadou:) !
Foarte frumoase toate plantele!

Vicky spunea...

Multumesc foarte mult Iulia, acum am si mai multe, si toate pline de flori frumoasa, am sa le postez curand.

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog