duminică, 14 iunie 2009

Branzoaice

Am furat felul de a le rula de la Laura, careia ii multumesc pentru multele retete superbe.
Ingrediente aluat:
750 g faina
2 oua
25 g margarina
25 g drojdie
80 g zahar
250 g lapte
un praf sare
Ingrediente umplutura:
500g branza de vaci (am avut-o de la vaca proaspata)
100g zahar
2 pac. zahar vanillat
1 ou
Mod de preparare:
Drojdia se dizolva in lapte.
Se amesteca bine pana se omogenizeaza.Apoi intr-un lighean se pune faina si se face o gaura in mijloc unde se pune drojdia.
Se amesteca putin si se pune si oul.
Laptele si margarina la temperatura camerei.
Se framanta totul bine pana devine un aluat elastic si usor de lucrat care se lasa la crescut 30-40 minute la loc calduros, ferit de curent.
Intre timp am amestecat branza cu oul si zaharul.
Si am format o pasta omogena, nu trebuie sa fie moale dar nici tare "beton", sa nu curga in contact cu caldura din cuptor.
Asa a crecut dupa 40 minute .
Rupem bucatele din coca, cat sa fiec fiecare rulou.
Intindem fiecare biluta, taiem cateva fasiute, peste partea intreaga punem umplutura.
Punem fasiutele peste umplutura sau pur si simplu rulam partea cu umplutura peste fasiute si se ruleaza foarte repede.
Le punem in tava tapetata cu hartie de copt.
Le-am uns cu ou batut.
Gata coapte, prima tava.
Si la fel am facut si cu mere, las pozele sa vorbeasca in locul meu, este aceeasi procedura ca si la cele cu branza.
Sunt extraordinar de bune si am remarcat ca sunt foarte fragede timp de 2-3 zile daca sunt invelite cu un prosop sau puse in punga de hartie ori de plastic.
Va doresc pofta buna!!!

4 comentarii:

KennyT spunea...

These pieces of bread are so beautiful. I like the cheese and apple fillings.

Vicky spunea...

Thanks Kenny, very good and very pufoase, worth trying to say if you liked.

elyza spunea...

arata superb...o sa incerc si eu reteta...multumesc:*:*:*

Vicky spunea...

Cu mare drag, ma bucur ca sunt de folos retetele mele.

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog