luni, 22 septembrie 2008

Papricas de pui picant cu masline

Ingrendiente:
carne de pui (ce are fiecare prin casa)
3 cepe potrivite
2-3 linguri de chili
2-3 linguri de bulion
o capatana usturoi
masline 150-200g
delikat,patrunjel tocat marunt
Ingrendiente pentru galusti:
3 oua
o lingura sare
faina cat cuprinde
Mod de preparare:
Se caleste ceapa,se adauga si un catel de usturoi tocat , Se adauga bucatile de carne si se pun doua cani cu apa, se lasa putin la fiert,

Peste cele trei oua se adauga un praf de sare si apoi faina cat sa devina o compozitie mai consistenta, nu trebuie sa fie nici prea moale si nici prea tare, trebuie sa fie ca o smantana un pic mai groasa, Asa trebuie sa arate compozitia pentru galuste,

Se adauga cateva lingurite de chili pentru cine il vrea mai picant, si cateva linguri de bulion, ii da un gust mai bun, o aroma mai buna, Se adauga cu lingura din compozitia de galusti, in papricasul care fierbe,

Asa arata galustele in papricas, sunt foarte gustoase

Maslinele se oparesc 3 minute in apa clocotita, Am adaugat si maslinele peste papricas si-l mai lasam inca 5-10 minute sa scada sosul,si punem si patrunjelul tocat.

Asa arata papricasul meu, gata pregatit pentru a fi servit. Se serveste cu garnitura de piure de cartofi.

4 comentarii:

Unknown spunea...

Superrrr, chiar imi plac mancarurile picante, arata super, barvo tie.

vicky spunea...

Acest papricas l-am facut de foarte multe ori, atat mie cat si sotului ne place foarte mult, mai ales cu mamaliga calda, este o nebunie.

degea spunea...

Am facut ieri acest papricas dar eu nu am avut masline dar a fost foarte gustos si fara, mersi de reteta, acum este printre preferatele noastre.

Vicky spunea...

Chiar ma bucur ca-ti place si sotului meu i place foarte mult, ii plac mancarurile picante foarte mult.

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog