vineri, 26 septembrie 2008

Gogosi spirale

Aceasta reteta o am de pe blogul Bucataresele Vesele acesta este linkul :http://bucatareselevesele.blogspot.com/2008/06/gogosi-spirale.html
Ingrendiente:
1 kg faina
400g lapte ( eu am pus 600g)
50g drojdie
3 linguri zahar
100 ml ulei
2 oua
sare
eu am mai adaugat si 2 plicuri zahar vanilat
Mod de preparare:
Punem faina intr-un castron, adaugam un praf de sare si 2 pliculete cu zahar vanilat,
Adaugam drojdia si ouale, zaharul, si treptat punem si laptele pana se leaga compozitia, iar la sfarsit punem uleiul pana intra tot in coca,

Lasam aluatul la crescut Dupa ce a crescut aluatul, ne apucam de treaba,

M-am grabit putin si nu le-am rasucit cum trebuie, dar sunt bune si asa,:) Se pun la prajit in ulei incins.

Sunt extraordinar de bune, eu nu am avut zahar pudra, dar si asa sunt dementiale.

0 comentarii:

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog