luni, 15 februarie 2010

Tort cu 3 creme

Ingrediente:
1 blat de tort
3 plicuri crema diferite
1 l lapte
esenta de rom
1 plic zahar vanilat

Mod de preparare:
Cremele se fac conform instrctiunilor de pe plic. Se pune o felie de blat intr-o tava de tort, se insiropeaza cu zahar vailat amestecat cu esenta de rom si putina apa.
Apoi se pune prima crema eu am pus de lamaie.

Se pune a doua felie de tort, insiropam putin.
Si apoi am pus crema de caramel.
Punem si capacul tortului, il insiropam si pe el putin. Si punem si crema de vanilie cu care imbracam tot tortul.
Deasupra am turnat ciocolata topita si am ras putina ciocolata. L-am dat la rece pentru 2 ore.
Si era sa raman si fara poza, are un gust divin, racoros de la crema de lamaie combinat cu dulcele caramel si vanilie.
Un tort ce poate fi facut oricand, usor de preparat si cu un gust de neuitat.

3 comentarii:

Jack T spunea...

Hallo Vicky,

Lämie , Vanille si Caramel este o foarte feinä Combinatie !!
Gustos, Gustos

Cu drag Jacob

Craita spunea...

MINUNATA RETETA!

Vicky spunea...

Multumesc Jacob, asa este o combinatie minunata, noua ne-a placut enorm de mult.

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog