duminică, 27 decembrie 2009

Fursecuri de Craciun

Ingrediente:
350g faina
250g margarina moale
100g zahar pudra
un praf sare
1 ou
coaja rasa de la o lamaie
gem dupa preferinta
Eu am facut cantitate dubla, pt ca ies prea putine din cantitate simpla.
Mod de preparare:
Se framanta un aluat omogen din faina, praful de sare, coaja de lamaie, oul, margarina si zaharul pudra.
Eu am impartit aluatul in doua si jumatate l-am lasat simplu iar cealalta jumatate am amestecat-o cu cacao.
Intindem foaia cu sucitorul intr-un strat mai grosut (5 mm), apoi se taie forme diferite, dupa preferinte.
Se pun in tava tapetata cu hartie de copt sau unsa cu ulei si tapetata cu faina.
La fel am procedat si cu foaia de cacao.
Se dau la cuptorul preincalzit la foc mijlociu c-am 10-15 minute.

Se scot din cuptor se lasa putin sa se raceasca si se dau prin zahar pudra, sau se lipesc cate doua cu gem intre ele.Sunt o nebunie de fursecuri, foarte fragede si delicoase.

0 comentarii:

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog