marți, 30 decembrie 2008

Rulada cu gem si ciocolata

Ingrendiente pentru o rulada
Ingrendiente:
4 oua
4 linguri faina
4 linguri zahar
1 plic zahar vanilat
1 sticluta esenta de rom
gem sau dulceata, ori ciocolata topita.
Mod de preparare:
Poza cu toate ingrendientele.

Se separa albusurile de gablenusuri, galbenusurile se amesteca bine cu zaharul intr-un castronel.

Galbenusurile amestecate cu zaharul, le amestecam pana se mai dizolva zaharul.

Peste gablenusurile amestecate cu zahar, adaugam albusurile batute spuma si omogenizam bine.

Se pune si faina, esenta de rom si zaharul vanilat si se mixeaza bine.

Compozitia se toarna in tava tapetata cu hartie de copt si se da la cuptorul preincalzit la foc potrivit pana se aureste pe margini.

Aici este blatul gata copt, abea scos din cuptor.

Se pune un prosop umed pe masa si peste el se pune blatul cald, se pune peste tot blatul gem, se intinde uniform peste tot blatul si se ruleaza cat este inca cald, cu prosopul ne ajutam sa rulam mai repede.

Se ruleaza si se lasa sa se raceasca, apoi se taie feli cat vrem de groase.

Rulada cu gem am imbracat-o in ciocolata si am pus, fulgi de nuca de cocos deasupra.

Asta este rulada mea cu gem de caise.

Si inca o poza sa se vada cat de pufoasa este.

Si am mai facut o rulada si cu ciocolata, am presarat si fulgi de nuca de cocos.

Am ornat-o cu putina ciocolata.

Asta este rulada cu ciocolata.

Si inca o poza mai de aproape.

Este exact ca cea din comert, este foarte pufoasa si are un gust deosebit, incercati si sigur nu ve-ti regreta.

1 comentarii:

AnaMaria spunea...

si crema de ciocolata cum ai facut-o?
pupici si spor la treaba!

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog