marți, 30 decembrie 2008

Cubulete aromate

(Reteta o am din revista Libertatea pt femei, RETETE, Noiembrie 2008, nr.4)
Ingrendiente: (pentru 10 portii):
Pentru aluat:
160g zahar pudra
2 linguri cacao
3 linguri de rom
4 linguri de lapte
150g margarina (asta am adaugat-o eu in plus fata de reteta)
Pentru crema de cocos:
100g unt moale
250g biscuiti
150g fulgi de cocos
100g zahar pudra
100g sirop de ciocolata
Mod de preparare:
Am facut o poza cu toate ingrendientele.

Biscuiti rupti bucatele mici,se amesteca cu zaharul pudra, cacaoa, romul, laptele si margarina, se face o compozitie ca de aluat si apoi se intinde pe un fund de lemn. (eu am pus i margarina in blat pentru ca am vazut ca nu se omogenizeaza deloc).

Se intinde blatul de biscuiti de circa 1cm, eu am adaugat si cateva bucatele de alune de padure deasupra.

Intr-un vas separat se amesteca zaharul pudra, cu untul si nuca de cocos.

Se pune si compozitia alba si se intinde uniform peste cea de biscuiti.

Le-am taiat cubulete si am ornat cu ciocolata.

Nu sunt ele ca in revista, dar sunt excelente la gust, data viitoare voi face din prima portie dubla, si nu stiu de ce in reteta sunt galbene ca mie sub nici o forma nu aveau cum sa-mi iasa asa, dar va garantez ca au un gust super bun.

Am prins hotul cand fura :))

0 comentarii:

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog