miercuri, 23 iulie 2008

Spaghete cu ciuperci

Ingrendiente:
250 g ciuperci
1 capatana usturoi
1 ceapa
1 lingura ulei
patrunjel
bulion
piper, oregano, busuioc, tarhon
spaghete fierte separat

In tigaie se pune o lingura de ulei la incins,
Ceapa se taie solzisori, usturoiul se taie si el si patrunjelul se toaca marunt,
Spaghetele se fier separat,
Ciupercile le-am fier in prealabil caci eu le am de la tara, se toaca marunt si se pune peste ceapa, usturoiul si partunjelul calite, se pune si o lingura de bulion,
Se adauga condimente dupa gustul fiecaruia,
Eu mai adaug si sos de chili, caci sotului ii plac mancarurile mai picante, Adaug chili mai mult, pentru gustul sau picant, Se amesteca bine si se lasa sa fiarba 5-10 minute,
Se servesc spaghetele cu sosul de ciuperci calde, este foarte gustos.
Pofta buna.

2 comentarii:

Georgi spunea...

Salut Vicky!!

Cautam pe net o reteta de gogosi cu ciocolata (sotum meu le adora, si de cate ori venim in Romania, mananca cantitati considerabile, asa ca m-am gfandit ca azi sa-i fac o supriza...cu ciocolata), cand am dat peste blogul tau. Mi-a placut foarte mult, ai multe retete delicioase (rulouri cu pizza...mmm)pe care am sa le incerc, caci desi nu sunt o novice in bucatarie, cu dulciurile nu prea le am (cand e vorba sa le gatesc, nu sa le mananc!). Ce mi-a placut foarte tare, este faptul ca am gasit informatii folositoare despre niste plante pe care le am si eu. Ador plantele, spre exasperarea familiei care nu vede un sfarsit in cumpararea lor (tot timpul gasesc un motiv sa mai cumpar una). Felicitari pentru blog, si ramai aceeasi persoana deschisa si optimista. Te tin la curent cu rezultatele din bucatarie.

Vicky spunea...

Iti multumesc forate mult Georgi_Caludia, pentru faptul ca ai vizitat blogul meu si pentru ca doresti sa incerci retete mele. Nici eu nu sunt o maestra in arta culinara dar imi place la nebunie sa gatesc, ador bucataria, sper sa mai ma vizitezi si sa gasesti aici ceea ce iti place.

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog