duminică, 18 aprilie 2010

Multe premii noi

Astazi am fost premiata de Ochii verzi cu foarte multe premii care mai de care mai superbe cu aceasta ocazie ii multumesc din tot sufletul, mii de pupici.

Si acesta este insotit de reguli:
1. Sa postezi premiul.
2. Sa spui din partea cui este oferit.
3. Sa oferi premiul altor 12 prieteni.
4. Sa afisezi linkul lor.
5. Sa le dai de stire intr-un comentariu pe al lor blog.
6. Sa faci o lista cu 10 lucruri care-ti plac

Imi plac mult prea multe lucruri......
Acest premiu a fost insotit de cateva reguli.
1.Insoteste afisarea premiului de numele persoanei care ti l-a daruit si linkul catre blogul ei
2.Ofera-l mai departe catre alte bloguri preferate
3.Anunta premiantii in pagina lor


Ofer cu mare drag aceste superbe premii urmatorilor bucatari:

6 comentarii:

LF spunea...

multumesc frumos Vicky pt. minunatele premii! bebe ce mai face, cat mai are pana vine?
va pup!

CamiWitt spunea...

Draga mea te felicit pentru carul cu premii! Tu m-ai instiintat sa vin la cules, mersi mult! in lista nu m-am gasit! O seara placuta! Cami

Vicky spunea...

Flori draga mea ma bucur ca-ti plac premiile, cat despre bebe a venit acum 2 saptamani de aceea nu am mai postat retete ca nu am avut timp, am o printesa de fata.

Vicky spunea...

Imi cer scuze te-am instintat dar am omis sa te trec, am reparat greseala, mii de pupici.

Cristian Borod spunea...

Iti multumesc foarte mult pentru premii :)!

LF spunea...

felicitari Vicky,ma bucur pentru tine!
sa fie sanatoasa si binecuvantata!

Bianca

Lilypie Second Birthday tickers

Faceți căutări pe acest blog